Random shit o_O
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Random shit o_O

Talk to people!
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 The sims 2 [Jeg helper deg]

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 9:32 am

1. Hei Hei^^
Noen som har spilt The sims 2?
Hva syntes du om spillet?

Her kommer det en del tips om The sims 2.
Jeg kommer til å nummerere de forskjellige temaene
slik at dere kan vise hvilket tema dere snakker om lettere^^
Dette er noe vi prøver inntil videre.
hvis dere absolutt ikke takler å ha så mye på en side,
så sier dere ifra.

ponnifisk x]
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Nedlastningshjelp [The sims 2] Jeg hjelper deg!   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 9:44 am

2. Følte at vi trengte et sånt emne jeg ;D
Der jeg og andre som kan dette med å laste ned ting til spillet kan hjelpe de andre.

Her er ihvertfall en forklaing på hvordan laste ned ting og tang fra forskjellige sider:


For å få sånne frisyrer,klær,sminke og sånt inn på spillet må du først laste de ned fra en side. De fleste nedlastnigstingene har jeg lastet ned fra www.thesims2.com
Der må man registrere seg, og husk å oppgi riktig serienummer(Nummeret som står bak på den etiketten som følger med i koveret)

Kort forklaring på hvordan laste ned fra www.thesims2.com:

• trykk på: ''Last ned'' på den simmen du vil laste ned.

• Nå dukker det opp et lite vindu der du MÅ trykke på: LAGRE

VIKTIG! du MÅ ikke åpne den! hvis du skulle til å gjøre dette kommer ikke simmen inn på spillet!

lagrer simmen hvor du vil, bare et sted du finner fram til. eks. Min dokumenter

• Vent i noen sekunder.

• Nå finner du fram der du lagra simmen. eks. Mine dokumenter og dobbelklikker på filen.

(Filen er blå med en slags ''sim'' på)

• Vent i noen sekunder og nå dukker det opp et nytt vindu der du trykker: Installer

• Viiips! nå er simmen inne på spillet!


Hvordan laste ned fra andre sider:

• Først MÅ du ha et program som heter WinRar.

Det finner du gratis på www.download.com
- søk på winRAR. Klikk download, klikk Install og OK.
- Så behøver du ikke gjøre noe mer.

Nå spiller det ingen rolle om du laster ned Zip eller RAR filer. Du gjør det samme uansett

• Etter at du har installert den eller hvis du har den fra før av , finner du den tingen du vil laste ned og trykker på last ned (På engelsk: Download) eller noen ganger må du klikke på bildet.

• Nå dukker det opp et lite vindu der du trykker: LAGRE

Bestem et eller annet sted du vil lagre tingen på, men du må huske hvor du har lagret den! Du kan gjerne opprette en ny mappe som du kaller: Nedlastninger, eller noe sånt.

Vent i noen sekunder til nedlastingen er ferdig.

• Det kan hende at det kommer opp et annet vindu, der det står at nedlastningen er ferdig eller no, men du bare lukker den.

• Nå finner du fram til der du har lagra tingen. eks.''Nedlastninger''

Og dobbelklikker på den.

• Nå kommer det fram et nytt vindu der du trykker på: Pakk opp til (Det kan hende at det står på engelsk) og deretter klikker du på: Mine dokumenter-EAgames-Thesims2-Downloads

• Du avslutter med å trykke på ''OK''

Viiiiiiips! så er den inne på spillet!

ette må du gjøre med hver eneste fil for at de skal komme inn på spillet!

Her er noen simmer som jeg har laget:

The sims 2 [Jeg helper deg] 71z3by8

The sims 2 [Jeg helper deg] 89vkmd4

The sims 2 [Jeg helper deg] 73jui4w

The sims 2 [Jeg helper deg] 6ozvpcz

The sims 2 [Jeg helper deg] 6ycp18p

The sims 2 [Jeg helper deg] 8bxv3nn

The sims 2 [Jeg helper deg] 6tw1rv5


Her er noen andre sider du kan laste ned fra:

www.4eversimfantasy.net
www.edenstyle.it
www.vitasims2.com
www.stylistsims.net
www.siluettasims.de
www.aroundthesims2.com
www.downtown-sims.com
www.modthesims2.com
www.reflexsims.de
www.11dots.com
www.sunairsims.enorth.com.cn
www.wallsims.net
www.shopsims.it
www.royal-sims.com

Hvis du trenger hjelp til Video-laging, kan du ta en titt på denne siden:
www.jd-movies.com

Håper Dette Hjalp! ;D
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Hvordan lage en sim [The sims 2] Jeg hjelper deg!   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 9:51 am

3. www.thesims2.com:

• Åpne The sims 2 bodyshop ved å klikke på START - Programmer - EAagames - The sims 2 (Også den utviddelsespakken du sist har innstallert. Altså den CD'en du bruker for å spille)

• Klikk på ''Lag simmer'' og deretter '' Lag eller klon sim''

• Nå lager du den simmen som du vil at skal legges ut på www.thesims2.com

• Etter å ha laget simmen klikker du på ''Lag simmer'' igjen og så på ''Pakk simmer''

• Nå klikker du på den ønskende simmen.

• Nå klikker du på det lille symbolet legst til høyre. Altså det som ligner på en jordklode med en pil på. HVis du fortsatt ikke skjønenr hva jeg mener så hold musa over de forskjellige symbolene og der du ser det dukker opp ''Send sims til Thesims2.com'' der trykker du.

• Nå skriver du inn brukernavnet ditt og passordet.
OPS! det brukernavnet og passordet som du har på den nroske siden. Altså www.thesims2.no funker ikke her. Du MÅ ha registrert deg hos www.thesims2.com for at dette skal funke. Det samme gleder å alste ned fra den siden også.

• Velg så navn på simmen og beskriv hun/han.

• Så...FERDIG!
Vanskligere enn det er det ikke!
Du finner simmen din inne på din profil.Og det kan ta litt tid før den dukker opp på Exchangen. Så det er sakt ;D

For å legge ut hus gjør man det inne på spillet!
Hvis noen øsnker forklaring er det bare å si ifra! Wink

INNE PÅ SPILLET:

• Når du han kommet deg inn på nabolaget er det bare å klikke på ''Lag en familie''
Også kan du lage simmene der. Da spiller du med de simmene, og kan ikke legges ut på nettet. Tingene du har lasta ned vil være der inne. Ikke møbler og sånt, men klær,smykker,hårfrisyrer,sminke osv....
Du finner f.eks. den nye hårfrisyren du har lasta ned inne på hårfrisyrer. Enten på de hårfargene som man kan velge eller ved å klikke på den stjerna som ligger ved siden av.

Er det noe dere lurer på; SPYTT UT! Very Happy
Skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan ;D
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Lage klær [The sims 2] Jeg hjelper deg!   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 9:52 am

4. Lage klær
Klærne lager du på Bodyshop, som befinner seg på spilldisken.
Altså, ved å klikke på: START-Programmer-EAgames-(The sims 2 utviddelsespakken du sist har innstallert. Eller, lettere sakt, det spillet du bruker CD'en for å spille med xD) - The BodyShop

FREMGANGSMÅTE:

1.Først så åpner du paint og bodyshop, og google. Men hvis du har paint shop pro, så bruk den i stedenfor paint.
The sims 2 [Jeg helper deg] 6qc56op

2. Så velger du klær... jeg tror jeg skal ta pysjamas...
The sims 2 [Jeg helper deg] 6pyun1v

3. Hvilken farge?
Jeg velger rosa pysjamas som jeg skal gjøre bedre på....! så må du skrive
ett eller annet i ruta og trykk godta prosject navn.
The sims 2 [Jeg helper deg] 86e4qvb

4. så går du til paint og trykk fil, åpne,mine dokumenter,eagames,thesims2 og project.. til du finner navnet du skrev inn i ruta.
trykk også på den øverste filen, ikke
alpha filen, men den øverste.
gå inn på goggle og kopier en stoff, jeg valgte den blåe greia og limte den inn på paint.."lim inn" knappen er på rediger.. ved siden av fil tror jeg.
Men jeg har ikke tatt bilde på hvordan farge det var på buksene, men det kommer du til å se til slutt. Ikke glem å dra stoffet over f.eks: pysjamasen helt til du ikke ser dem mer, og lagre som (på paint)
The sims 2 [Jeg helper deg] 82dagiw

5. Så trykker du på lagre som i paint og trykk bare på lagre igjen og svar på ja på et spørsmål, den spør bare om å erstatte den.så går du til bodyshop igjen, så trykker du på snurre pilen og venter til stoffet er på pysjamasen... og vips.. sånn ser den ut!
The sims 2 [Jeg helper deg] 82c3591

Det var den aller letteste måten å lage klær på. Det går selvfølgelig å lage mye mer detaljert.
Hvis du ikke skjønte det, er det bare å si ifra! Skal hjelpe deg så godt jeg kan!

NEDLASTNINGSSIDER, PENE HÅRFRISYRER!

http://www.modthesims2.com/download.php?f=374&showType=2
Er mye fint på mts2 hvis du kikker litt etter. Jeg pleier og laste ned hårfarger der og laste ned meshen på en annen side. Hvis du leiter litt her finner du mange fine

http://www.raonsims.com/main/main.php

Ellers så er det mange fine hårfrisyrer på www.thesims2.com
Men de er så klart funnet på andre sider da, eller laget selv av de som har lagt ut den simmen ;D

Siden EA Games har enerett på The Sims 2, har ikke andre lov til å tjene penger på EA's produkter. Mange nedlastingssider til The Sims 2 tar seg betalt for downloads, noe som er i strid med EA's enerett.

Derfor finnes en side hvor du kan laste ned betal-objekter gratis.


http://paysites.mustbedestroyed.org/

Ikke betal for en download til spillet ditt. Det er ulovlig!
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Paysites Must Be Destroyed! [The sims 2]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 9:55 am

5. Siden EA Games har enerett på The Sims 2, har ikke andre lov til å tjene penger på EA's produkter. Mange nedlastingssider til The Sims 2 tar seg betalt for downloads, noe som er i strid med EA's enerett.

Derfor finnes en side hvor du kan laste ned betal-objekter gratis.

http://paysites.mustbedestroyed.org/

Very Happy

Ikke betal for en download til spillet ditt. Det er ulovlig!
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Hacker [The sims 2]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 10:00 am

6. Her er noen Hacker du kan laste ned til spillet ditt. Men dette gjøres på egent ansvar.
Jeg har ingenting med det å gjøre om det går gærent. At spillet klikker...osv.
Men jeg har noen av de, og det har ikke skjedd noe med meg. Så dette varierer helt fra PC til PC.


Triples and quads

Denne hacken gjør så du kan få opp til fire babyer. Når hun/han føder kommer det opp et spm om hvor mange du vil ha.

Hvis du skal laste den ned laster du ned Vertaling_Hack_Triplets_and_Quads.rar
Du må ha winRAR hvis du skal laste ned noen av disse hackene.


http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=48279

--------------------------------------------------------------------------------------

InTeenmater

InTeenmater er en hack som gjør at tenåringer blir gravide, som du sikkert vet. Last den versjonen til spillet ditt.
Hvis det kommer opp to ruter der det står download så laster du ned begge to. Står litt mere på siden hvis det er noe mere du lurer på.

http://box156.bluehost.com/~aestudi1/forums/inteenimater/viewforum.php?f=4&sid= e2aa70f4ef3c8951267d8%20761d139bb17

---------------------------------------------------------------------------------------

Gravide simmer i hverdagsklær

Hvis du vil at simmene dine skal gå i vanlige klær når de er gravide burde du laste ned denne. Hvis du går på denne linken nedenfor kommer du til klærna simmene kan ha når de er gravide. Det best og bruke disse klærne når hun/han er gravid. Eller så kan spillet klikke litt. Har ikke skjedd med meg enda, jeg bruker ikke alltid de klærna, men det står på sida. Når du skal laste ned hacken trykker du på - This instruction - Da kommer det opp mange metoder for og få de til og gå i hverdagsklær. Jeg lasta ned metode 2. Når du går inn på linken kommer det opp Season versjonen, hvis du har årstider laster du ned den eller må du bare leite litt etter dyre versjonen eller andre. Det er ikke vanskelig og finne. Står linker overalt for hver versjon.

http://www.sims2cri.com/eng_maternity.php

Sider med klær til gravide:

http://www.skysims2.com/maternity.htm

Ps: Du kan også bruke vanlige nedlastnings klær, men på alle de forkjelleig sidene jeg har sett på skriver de at du burde bruke disse.

--------------------------------------------------------------------------------------

See them 2

Dette er en hack som gjør at du kan se simmene dine nakene. Boolprop testingcheatenabled er også på hele tiden hvis du ønkser det, skrå koden og at du kan plasere ting utenfor feltet.
Når du har lastet den ned MÅ du ikke slette bildet du får med når du laster ned denne hacken. Hvis du ikke vil ha simmene nakene trykker du på det lille bildet så det kommer er rød X eller omvendt.
Jeg har denne hacken og den er ikke skadelig, jeg har ikke merket noe og jeg har hatt den veldig lenge.
Denne hacken trenger du ikke noen tillegspakker, selvom skrå koden vanlighvis ikke funker uten LS.

http://simsky.parsimonious.org/proggie/en_st2.php

Før du pakker opp filen inn til spillet, må du dobbelklikke på den ene så klate ''mappa''
under den som er markert. Da vil det et bilde dukke op, og du klikker på det krysset på der en dame står naken. Da vil krysset bli til en grønn hake.
Og så kan du pakke opp filen ;D
Da vil det funke.
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Vanlige spillekoder [The sims 2]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 23, 2007 10:01 am

7. I LesMeg-filen står det en del koder som kan være nyttige. Her har jeg limt inn alle kodene som står der.

JUKSEKODER

------

Hvis du skal skrive inn juksekoder i The Sims 2 Fest! Stæsj, må du først åpne kommandokonsollen ved å trykke Ctrl+Skift+C. Juksekodene skiller mellom store og små bokstaver.



Juksekodene fra The Sims 2 Årstider:

-------------------------------

(Du må ha tilleggspakken The Sims 2 Årstider for at disse skal fungere)



bugJarTimeDecay [on|off]

Hvis du fanger ildfluer i et glass, får denne juksekoden dem til å leve evig. (bra for trolsk lyssetting!)





Juksekodene fra The Sims 2 Dyreliv:

-------------------------------

(Du må ha tilleggspakken The Sims 2 Dyreliv for at disse skal fungere)



For kjæledyr:

boolProp petActionCancel [true/false] – gjør at du kan avbryte handlingene til kjæledyr



Byggemodus:

deleteAllFences – Dette gjør at du sletter alle gjerdene på tomten

deleteAllWalls – Dette gjør at du sletter alle veggene på tomten

deleteAllAwnings – Dette gjør at du sletter alle baldakinene på tomten

deleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] – Dette gjør at du sletter alle dører, vinduer eller trapper på tomten

deleteAllHalfWalls – Dette gjør at du sletter alle halvvegger på tomten





Juksekoder for The Sims 2 Forretningsliv:

--------------------------------------------

(Du må ha tilleggspakken The Sims 2 Forretningsliv for at disse skal fungere)



AddneighbortoFamilycheat [on/off]

Dette gir deg et samhandlingsalternativ med ikke-kontrollerbare simmer som gjør at du kan legge dem til i familien din.



Forcetwins

Når en sim er gravid, velger du denne simmen og skriver inn juksekoden. Resultatet er at simmen automatisk føder tvillinger.



Plumbbobtoggle [on/off]

Dette skrur av krystallen over hodet på simmene. Supert når du skal lage filmer.



Fjerning av restriksjoner for veggplassering

-Trykker du på CTRL + ALT samtidig som du prøver å plassere noe, vil denne juksekoden aktiveres.

-Reglene for plassering av vegger fjernes. Du kal plassere vegger hvor du vil, selv på steder som allerede er opptatt.



Juksekodene fra The Sims 2 Uteliv:

----------------------------

(Du må ha tilleggspakken The Sims 2 Uteliv for at disse skal fungere)



familyfunds NAME XXXX

Gir penger til familien fra nabolagsnivå.



roofslopeangle [15-75]

Juster vinkelen på alle takene på tomten



showHeadlines [on/off] (for alle simmene på tomten)

Når du skal lage filmer. Gjør at alle tankeballonger, snakkeballonger og ++/---overskrifter blir synlige/usynlige.



unlockCareerRewards (for valgt sim)

Den valgte simmen får umiddelbart tilgang til alle karrieregjenstandene i katalogen.



maxMotives (for alle simmene på tomten)

Maksimerer alle behovene for alle simmene som er på tomten. (Kontrollerbare og ukontrollerbare).



motiveDecay [on/off] (for alle simmene på tomten)

Stopper/starter behovsmålerne i å gå ned.



aspirationPoints num (for valgt sim)

Gir valgt ambisjonsnivå til simmen du har valgt.



lockAspiration [on/off] (for alle simmene på tomten)

Stopper ambisjonsmåleren i å tømmes.



aspirationLevel [0-5] (for valgt sim)

Gir en god del ambisjonspoeng til valgt sim.



agesimscheat on

Gjør at man kan skru av aldring ved å skiftklikke på andre simmer.



setLotLightingFile [filename]

Gjør at spilleren kan lage en ny lysfil med spesifikke innstillinger for tomten. Brukes hvis du vil ha en spesiell lyssetting på tomten.



Vi har også lagt til to nye terrengtyper du kan bruke i juksekodene i nabolaget:

(Du kan velge disse i nabolagsdialogen)

terraintype desert

terraintype concrete

nhdregiontype desert

nhdregiontype concrete



Juksekodene fra The Sims 2 Livets skole:

-----------------------------

(Du må ha tilleggspakken The Sims 2 Livets skole for at disse skal fungere)



changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: endrer typen tomt. Før du bruker denne juksekoden må du sørge for at det ikke er noen simmer som bor på tomten. Hvis du vil bruke denne juksekoden, går du inn på tomten du vil endre og skriver inn koden med et av valgene ovenfor.



boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: gir deg muligheten til å bruke verktøy under Kjøp og Bygg som normalt ikke er tilgjengelige når du er i et hybelhus.



boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: gir deg muligheten til å rotere gjenstander 45 grader istedenfor 90 grader, som er vanlig for de fleste gjenstander.



Juksekodene fra The Sims 2:

------------------

help: gir deg en liste over alle juksekodene i spillet.



help [juksekodenavn]: viser spesifikk informasjon om juksekoden.



exit: lukker juksevinduet.



expand: utvider eller trekker sammen juksevinduet.



moveObjects on/off: fjerner begrensningene tilknyttet plassering av gjenstander under Kjøp og Bygg. Fjerner også begrensningene til håndverktøyet når gjenstander er i bruk eller normalt ikke kan flyttes. Dette kan gjøre at du får problemer med forskjellige ting i spillet. Vær oppmerksom på at når du bruker denne juksekoden, kan du slette gjenstander som normalt ikke kan slettes, som simmer, postkassen og søppelkassen. Hvis du sletter disse gjenstandene, får du dem aldri tilbake, så vær forsiktig!



aging -on/off: forhindrer simmene i å bli eldre. Dette kan få innvirkning på den nøye kalkulerte balansen i spillet, og vil forhindre at små simmer blir store. Med andre ord, vær forsiktig med hvordan du bruker denne juksekoden.



autoPatch -on/off: Denne juksekoden lar deg skru på meldinger om at det finnes tilgjengelige spilloppdateringer for The Sims 2. Skru Autopatch på og gå til spesialinnhold (den lille snøkrystallen på menyen i nabolaget). Hvis det finnes en tilgjengelig oppdatering, blir du spurt om du vil laste den ned.



slowMotion [value]: Denne juksekoden bruker en parameter: du kan justere hvor sakte spillet skal gå (for eksempel slowMotion 4) Verdien går fra 0 til 8 der 0 er normal hastighet og 8 er den laveste hastigheten.



boolProp enablePostProcessing true/false: gjør at du kan bruke postprosesseringsjuksekoder (se under). Dette er meget nyttig når du skal lage filmer. Vær oppmerksom på at du må ha et grafikkort som støtter "pixel shaders" for å bruke denne juksekoden. Hvis du bruker denne juksekoden og du ikke har "pixel shaders", vil skjermen sannsynligvis blir delvis svart og ikke bli normal igjen før du skrur enablePostProcessing av. Hvis du skrur postprosessering på og viser filmene i spillet, kan du også oppleve enkelte grafiske feil.



bloom [r g b x] (rgb er farge) (x er mengden lyseffekt) [0.0 - 1.0]: Denne juksekoden legger til en blur-effekt, som ofte brukes til tilbakeblikk i komiserier på TV. Du må ha skrevet inn koden "boolProp enablePostProcessing true" for at denne koden skal virke.



vignette [centerX centerY X] (X er vignetteringsfaktoren) [0.0 - 1.0]: Legger til en blur-effekt fra punktet du spesifiserer. Hvis du bruker "vignette 0.5 0.5 0.5" får du noen blur-felter langs kanten av skjermen. Vignette 0.5 0.5 1.0 er maksimal blur langs kanten av skjermen. Du må ha skrevet inn koden "boolProp enablePostProcessing true" for at denne koden skal virke.



filmGrain [val] [0.0-1.0]: Dette gjør at du får kornete bilde. Du må ha skrevet inn koden "boolProp enablePostProcessing true" for at denne koden skal virke.



letterBox [val] [0.0-0.4]: Legger på en letterboxeffekt. Du må ha skrevet inn koden "boolProp enablePostProcessing true" for at denne koden skal virke
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Lykketrollet
Panda



Antall Innlegg : 63
Age : 33
Location : Mor di
Registration date : 27.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTor Des 27, 2007 4:53 am

1. Har spelt det ja, og det var greitt nok. Sletta det frå dataen fordi det var altfor stort, var ikkje verd all plassen den tok...


BTW: hadde det ikkje vore betre å ha alle Sims 2-trådane under ein? Er vel ikkje vits i å ha SÅ mange om det samme, vel?
Til Toppen Go down
http://www.justfuckinggoogleit.com
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeSøn Des 30, 2007 10:07 pm

1. ^:tenkte på det samme, ikke vits i å ha så mange xD

Og jeg har sims, og spiller det en del.
Har en familie, de fikk MANGE barn! Morsomt ^_^
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
enhjørning
Admin
enhjørning


Antall Innlegg : 107
Age : 31
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 3:36 am

1. Jeg har spillt The Sims2! Det er utrolig genialt. På noen pc'er blir grafikken desverre helt elendig. Men ikke på min data Very Happy Jeg elsker Sims, og jeg blir hoppende glad hver gang en ny tilleggspakke kommer ut. Min favoritt er vel Bon Voyage! Når man kan reise på feire. Den er morsom. Ellers var den med dyrene alltids en fryd. Jeg liker Sims.
Til Toppen Go down
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 12:58 pm

enhjørning skrev:
1. Jeg har spillt The Sims2! Det er utrolig genialt. På noen pc'er blir grafikken desverre helt elendig. Men ikke på min data Very Happy Jeg elsker Sims, og jeg blir hoppende glad hver gang en ny tilleggspakke kommer ut. Min favoritt er vel Bon Voyage! Når man kan reise på feire. Den er morsom. Ellers var den med dyrene alltids en fryd. Jeg liker Sims.

Samma her! xD
Jeg DIGGER det spillet!
Neste tillegspakke er Fritid. Og den MÅÅ jeg bare ha! Very Happy

EDIT: Det heter ''Digger'' ikke ''dogger'' xD Dum skrivefeil.


Sist endret av den Man Des 31, 2007 11:59 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 1:48 pm

HAr ingen av tillegspakkene jeg.. Synes det blir litt komplisert xD
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 5:18 pm

Wow.. Uhm.. ja.
Men jeg synes en Admin kan sette sammen alle hjelpetrådene dine.
Liksom en The Sims hjelp tråd. Ha alt samlet. Ikke nødvendighvis diskusjonstråden for the sims da xD
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 11:04 pm

Hehe, ja.
Men det er jo forskjellige temaer og man kan jo spørre utifra de liksom xD Det var derfor jeg opprettet alle de emnene.
Slik at folk kan spørre i akkurat det emnet de trenger hjelp i!^^
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 11:17 pm

Jeg forstår synet ditt meget godt.
Men mener at det kan bli vanskeligere og finne noe som ikke er The Sims xD
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeMan Des 31, 2007 11:58 pm

Skjønner deg godt.
Kanksje et The sims 2 forum? xD Neida...
Moderatorene eller admin'en kan vel spleise alle de trådene?
Eller nei, jeg må kanskje kopiere innlegge først og derretter føre de over til ett innlegg?
Jaja, jeg finner nok sikekrt ut av det x]
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:00 am

Jeg har alle jeg! For det kommer alltid med nye muligheter. Og det er spesielt bra for de som lager The sims 2 filmer ;D
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:00 am

Du eller Admin klarer å fikse det^^
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:01 am

Skulle hatt litt flere hår, men bortsett fra det trenger jeg ikke noe mer^^
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:06 am

Okaii^^
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:07 am

Åh.. Totalalarm xD
Spam..
Jaja.. *Hikk*
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 12:37 am

WHAT!?
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 8:44 pm

Bare at å skrive "Okei" er unødvendig.
Søppelpost, i veien.. hva som helst.
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
enhjørning
Admin
enhjørning


Antall Innlegg : 107
Age : 31
Registration date : 18.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeTir Jan 01, 2008 11:23 pm

Vel, dere skriver begge spam eller noe. Dere holder dere i hvertfall ikke innenfor tema.
Flott hjelp om nedlasting! Very Happy
Til Toppen Go down
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitimeFre Jan 11, 2008 4:32 pm

enhjørning skrev:
Vel, dere skriver begge spam eller noe. Dere holder dere i hvertfall ikke innenfor tema.
Flott hjelp om nedlasting! Very Happy

Jeg skriver Offtopic mye, ja.
Men det er forskjell på det og spam.

Også.. Er alle the sims greiene slått sammen?
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Sponsored content





The sims 2 [Jeg helper deg] Empty
PosteTema: Re: The sims 2 [Jeg helper deg]   The sims 2 [Jeg helper deg] Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
The sims 2 [Jeg helper deg]
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jadee's sims filmer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Random shit o_O :: Underholdning :: Spill-
Gå Til: