Random shit o_O
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Random shit o_O

Talk to people!
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Uhm.. Film andmeldelse (!?)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 8:33 pm

Vel.. Jeg tror det er det det heter xD
Jeg mener at vi kan skrive opp alle filmer vi har sett..
Det bra og det dårlige med dem. Gjerne aldersgrense og hva dere mener er passende aldergrense også. Jeg kan starte^^


Edward Scissorhand(s)
-Filmen var så søt! Jeg simpelthen elsket Johnny Depps prestasjon.
Jeg vet ikke hva jeg kan si negativt om filmen. Jeg hadde høye forventinger
men jeg må si filmen levde godt opp til de. Edward var så trasig, det var så synd i han når han prøvde å spise den erten. Ikke spesielt lykkelig slutt, men alikevel fantastisk <3
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Re: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 8:26 pm

Okaii, jeg tror alle vet hva jeg kommer til å si her xD

High School Musical 2
HANDLING: Det er sommer og de fleste på East High skaffer seg sommerjobber.
Troy er så veldig heldig som får jobb på den luksuriøse Lava Springs Country Club, hvor Sharpays pappa tilfeldigvis er formann. Troy for kontakt med en rekke personer som skal hjelpe han frem med karrierren. Selvsakt er det Sharpay som har sørget for alt dette. Hun vil nemlig vinne årets tallentkonkuranse ved ås ynge duett sammen emd Troy og samtidig få han bort fra Gabriella.
VURDERING: High School Musical 2 er oppfølgeren tuk kjempesuksessen High School Musical.
I filmen er det med 11 suverene låter og gode danser. Gode skuespillere og kjempe fin handling.
Med DVD'en får du med også mange klipp mens de øvde + masse mer. High School Musical 2 er absolutt min favoritt film. Terningskast: 6
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Bobelle
Tiger
Bobelle


Antall Innlegg : 388
Location : Nord for ekvator
Registration date : 30.12.2007

Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Re: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitimeTir Jan 29, 2008 7:00 pm

Bella93p skrev:
Okaii, jeg tror alle vet hva jeg kommer til å si her xD

High School Musical 2
HANDLING: Det er sommer og de fleste på East High skaffer seg sommerjobber.
Troy er så veldig heldig som får jobb på den luksuriøse Lava Springs Country Club, hvor Sharpays pappa tilfeldigvis er formann. Troy for kontakt med en rekke personer som skal hjelpe han frem med karrierren. Selvsakt er det Sharpay som har sørget for alt dette. Hun vil nemlig vinne årets tallentkonkuranse ved ås ynge duett sammen emd Troy og samtidig få han bort fra Gabriella.
VURDERING: High School Musical 2 er oppfølgeren tuk kjempesuksessen High School Musical.
I filmen er det med 11 suverene låter og gode danser. Gode skuespillere og kjempe fin handling.
Med DVD'en får du med også mange klipp mens de øvde + masse mer. High School Musical 2 er absolutt min favoritt film. Terningskast: 6

Jeg ante det xD
Til Toppen Go down
http://www.mummidalen.moo.no
Florentina
Tiger
Florentina


Antall Innlegg : 274
Location : I armkroken til Zac Efron
Registration date : 18.12.2007

Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Re: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 12:56 am

Bobelle skrev:
Bella93p skrev:
Okaii, jeg tror alle vet hva jeg kommer til å si her xD

High School Musical 2
HANDLING: Det er sommer og de fleste på East High skaffer seg sommerjobber.
Troy er så veldig heldig som får jobb på den luksuriøse Lava Springs Country Club, hvor Sharpays pappa tilfeldigvis er formann. Troy for kontakt med en rekke personer som skal hjelpe han frem med karrierren. Selvsakt er det Sharpay som har sørget for alt dette. Hun vil nemlig vinne årets tallentkonkuranse ved ås ynge duett sammen emd Troy og samtidig få han bort fra Gabriella.
VURDERING: High School Musical 2 er oppfølgeren tuk kjempesuksessen High School Musical.
I filmen er det med 11 suverene låter og gode danser. Gode skuespillere og kjempe fin handling.
Med DVD'en får du med også mange klipp mens de øvde + masse mer. High School Musical 2 er absolutt min favoritt film. Terningskast: 6

Jeg ante det xD

Tenkte at det ville bli GANSKE overanskende xD
Måtte jo fortelle hvor bra den filmen er xD
Til Toppen Go down
http://www.ashleytisdalefo.diskusjonsforum.no
Lykketrollet
Panda



Antall Innlegg : 63
Age : 33
Location : Mor di
Registration date : 27.12.2007

Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Re: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitimeLør Feb 16, 2008 1:57 am

GOAL!
Handling: Santiago Munez var ein liten gut som budde i Mexico. Heilt til han og familia hans immigrerte, ulovleg, til USA. Her jobbar Santiago heile tida for å ha pengar til å overleve. Han bur saman med ein liten bror, bestemor og far hans. Santiago elskar fotball, og er ganske god og, men kan ikkje få ei karriere innan det i Amerika, sidan han ikkje har gått college [noko som sikkert har noko å gjere med det faktum at han er der ulovleg].
Han spelar på eit lokalt lag, og ein dag er det ei eks-stjerne frå Newcastle som oppdagar han, heilt tilfeldig. Dette utviklar seg etter kvart til at eks-stjerna finn ut at denne guten SKAL få prøve seg profesjonellt i England, og han snakkar med kontaktane sine, og får gjort sånn at om Santiago kjem til England så får han prøve seg.
Men det å komme til England er jo ikkje så enkelt, det kostar masse pengar, og det har ikkje Santiago.
SJÅ FILMEN

Vurdering: Ah...kva kan eg seie...sterk 5'ar eller svak 6'ar, eg klarer ikkje å bestemme meg [det skal GANSKE mykje til for at ein film fortjenar 6.]

SJÅ DEN!
Til Toppen Go down
http://www.justfuckinggoogleit.com
Sponsored content





Uhm.. Film andmeldelse (!?) Empty
PosteTema: Re: Uhm.. Film andmeldelse (!?)   Uhm.. Film andmeldelse (!?) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Uhm.. Film andmeldelse (!?)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Favoritt film

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Random shit o_O :: Underholdning :: Film-
Gå Til: